Wednesday 26 October 2011

Jawapan Untuk Request Rakan Blogger - Hafizin @ amirulhafizin.blogspot .com

Views


Ape khabar semua readers2 and bloggers2? Moga dalam keadaan sihat hendakNya..

Hmmm..hari ni jawab soalan my friend Hafizin nih.. bukak je blog tadi tertengok kat sidebar nama aku di tag untuk jawab soalan ni..Tapi tengok pada soalan dan jawapan dari blogger2 lain sangat melucukan sampai semput aku dok gelak...hahaha...

Dan ini adalah jawapan yang terbaeeekk yang lahir dari hati saya yang tulus suci ni...ayyaaaaa!


1.You're a girl or boy
---> Sudah jelas nama Amanina ini seorang PEREMPUAN...heee=)

2.Who loves you?
---> My Family and of course loves My Mother most (anak umi)heee....

3.Who's your god?
---> Allah Maha Esa

4.Suka makan &minum apa?
---> Makanan yang pedas2 and suka minum minuman..heee,,,

5.Pernah masuk hospital ? Berapa kali?
---> Apabila di scan memori dulu2 rasa nya tak pernah langsung masuk hospital...(antibodi yang kuat and sihat)..kwangkwangkwang..

6.Awak pakai tudung tak?
Semestinya..=)

7. Siapa nama kawan baik awak? 1 orang sahaja.
---> Semua kawan saya baik..tak de sorang pun yang jahat..hikhikhik,..

8. Awak ada berapa blog?
---> 1 jerk..

9. Singer mana yang paling awak minat?
---> Saya minat singer saya sendiri..sedap ke tak sedap ke,saya tak kisah..janji saya
 happy..=)

10. Benci adik awak tak?
---> Adik saya sorang tu je..dan tak de kesempatan untuk saya benci die..=) 

11. Selama ni awak belajar di sekolah, awak fokus tak?
---> Bergantung atas keadaan mata saya,kalau mengantuk otomatik fokusnya terbang,kalau mata segar bugar megar..waahhh..fokuusss la dookk...hihi..

Seronok menjawab nih..!!!
So,da selesai untuk soalan awak ye hafizin..Yang pastinya jawapan ni memang terbaik dari ladang..!
ekekeke...






Btw...thanx to Amirul Hafizin for your tagged..














!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!