Thursday 27 October 2011

Jawapan Untuk Soalan Cepumas Miss Skinz..hee =)

Views

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualikum w.b.t...Aiyyaa,macam nak buat announcment la plak..

Tak de la , hari ni nak jawab soalan cepumas Cik Skinz kita nih . Btw,thanx bebanyak untuk soalan yang bercepu cepu cepu mas nih . Hahaks !

Sesi dimulakn =_=


1) give 5 simple word about umnp

tarbiyah . al-malik khalid . al-ghazali . apium . ahlan wasahlan . . @_@

2) korang rasa korang hot tak kat umnp

hot lagi hot f.m..heee =)


3) ape perasaan masa hari pendaftaran? sape orang first yg korang tegur?

nak nangis and jerit-jerit nak balik umah . Orang first yang aku tegur ? hmm..,Suhaida.. My ex-roomate mase mggu MHS..


4) ape yg korang bangga kat umnp

apa yang aku bangga ? hmm.,pensyarah yang best - best and baik sangat.


5) tempat yg paling korang suke kat umnp

perpustakaan . uweekkk (poyo !)



6) semua orang ada kenangan manis. how about kenangan pahit kat umnp

Kena marah dengan pak guard sebab balik lewat . Masa tu memang bercupak - cupak ahh air mata aku sumbangkan ! Fuhh,memang pahit..


7) andai korang ditaklifkan as mpp or jtk

Sori to say ! Awal2 da reject..


8) ape perasaan mase kena 'motivasi pagi' free time kelas muthola'ah

Sngat best ! Terasa diri ini  ..ekeke T_T


9) ape yg terjadi time kuliah tafaqquh


Telinga tersumbat dek dua butil earfon...(langsung tak boleh fokus !)

10) soalan last : describe diri korang before masuk um and sekarang kat um


Sebelum masuk UM ? Hmm.,aku sangat weak bahas arab . Lepas masuk UM ? Aku rasa bahasa arab aku dah mantap ckit (meskipun tak berapa mantap) hee =_=




Sesi soal jawab selesai @_@


Ok..? Amacam ? Best kan soalan nye sampai tak puas aku menjawab nye.. ahakas !



p/s : inilah jawapan yang lahir dari hati tulus suci aku nih..ekeke









!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

2 comments:

Anonymous said...

haha.. terbaekkk lah jawapan no. 6 tu.. aku pun penah kena ngan pak guard botak.. huh...~

Niena Sweetlurve said...

hahaks..kita serupa tpi xsmae wess...ekeke