Monday 7 May 2012

Lite Yo !

Views
Assalamualaikum w.b.t

Perasan tak hari ni jer aku update kan beriban entry pasal makan . Memangla ! Aku ni suka makan . Kalau boleh setiap masa nak makan tau . Tapi takot jugak jadi gedebak macam bunny teletubbies encik crab patrick tu .Takmo takmo takmo . Hehehe . Takpela , hidup cuma sekali kan ?
so , kita makan . Mwahaa !


Tak tahu la . Sejak cuti semester ni , aku duk kat umah tahu nak makan jer . Yerla kan duk umah kumpul lemak , duduk kolej kumpul ilmu kan ? kan ? kan ? Mwahaa !

Apa yang best aku nak cerita dekat korang dengan satu minuman yogurt nih . Waa , sius best sangat ! Tak rugi habis duit beribu riban juta billion ringgit nak beli ni .




Nah . Ni la yang aku cakap tu . Memang bes sangat . Kalau bandingkan Lite Yo ! dengan Bliss memang aku lagi gemar Lite Yo ! Dua -dua sedap , tapi mungkin sebab aku selalu beli yang Lite Yo! kot sebab tu aku lebih prefer Lite Yo ! Especially kata mak saleh la perisa strawberry  . Rasa masam - masam manis buah strawberry tu natural taw . Sangat sedap dan menyihatkan !



Tengoklah berapa belas billion botol yang aku dah simpan ni . Nak buang sayang sebab botol cantik . Ngehee . Slim world new york skin solution  gitu . Oppsss ! Ada botol blis tersesat plak kat situ . 




!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

No comments: