Saturday 22 February 2014

Produk Sharing : Set supplement skincare Shaklee

Views


Assalamualaikum w.b.t


Hari tu saya ada share serba sikit tentang perubahan transformasi skin saya kan? Bagi yang tak tahu atau terlepas boleh baca kat SINI.

Okay. Antara set Shaklee yang paling hot macam goreng pisang panas ialah Set Supplement Skincare. Set ini terdiri daripada Vitamin B, Vitamin C sustained release dan Vitamin E.


HOT SELLING SET SKINCARE



Dan set ini lah yang sedang saya consume lebih kurang setahun setengah yang lalu sehingga la hari ini dan Alhamdulillah banyak membawa perubahan pada diri saya baik dalaman mahupun luaran. Antara benefitnya adalah :


Vit e:-

-Vitamin penting utk kecantikan kulit
- Bertindak sbg anti penuaan dan anti oksida
- Melindungi dan mencegah kerosakan sel,menghluskan & mencerahkan kulit
- Mempercepatkan proses pemulihan kulit,bgus utk mereka yg mngalami kulit yg dry( kering)
- Berupaya mengawal kandungan minyak dlm kulit
- Berupaya mengurangkan kesan jeragat yg ada pd kulit,menghilangkan parut2
- Awet muda

Vitamin c:-

- Sgt penting utk membentuk kolagen pd kulit
- Berperanan mempercepatkan proses pemulihan pd kulit,mencerahkan kulit
- Melindungi sel-sel dari kerosakan
- Bertindak sbg anti oksida

B complex:-

- Dikenali sbg Beauty Vitamin “B” for beauty
- Memelihara kecantikan kulit dr dalam
- Beritndak sbg penenang,bila jiwa tenang,wajah akan sihat.



TESTIMONI PENGGUNA SET SUPPLEMENT SKINCARE SHAKLEE




" salam akk..so far baru seminggu saya ambik set supplement vitamin tu...alhamdulillah...jerawat saya dah mula kecut2 n parut jerawat makin pudar.."






" aritu sebelum kawin makan supplement tu untuk repair kulit sket, mua cakap kulit cantik senang nak mekap..:) "



 " owh..Alhamdulillah...hari ni cukup seminggu makan...minum banyak air macam akak cakap kat blog tu...terus terang cakap kat akak, memang rasa ada perubahan kat kulit muka...jerawat baru da x berapa nak naik..sekarang period, selalu pantang period je penuh kat muka...ni tinggal yang lama, tapi da kering.."



" baru 2 minngu saya guna set skincare...Alhamdulllah parut kat muka dah mula berkurang...kadang2x saya sapu vit e tu kat muka...bangun pagi rasa lembut sangat pipi ni..huhu..kesan rekahan kat tapak kaki pun dah berkurang...ari2x excited nak baca blog akk..."



Alhamdulillah...anda ingin menyertai mereka...?  inginkan kulit cantik seperti mereka...?  inginkan kulit yang flawless dan badan yang sihat...? 


KEPADA ANDA YANG INGIN MENDAPATKAN SUPPLEMENT FULLSET INI DENGAN HARGA MENARIK BOLEH TERUS INBOX SAYA DI FACEBOOK  DAN PASTIKAN SET SHAKLEE YANG ANDA CONSUME ADALAH ORIGINAL.



p/s : sekiranya anda tidak mahu pos/kurier anda boleh membuat pembelian secara direct di hq/branch Shaklee yang berhampiran dengan menggunakan ID saya 1085193 dan attachkan resit pembelian kepada saya dan seterusnya anda layak untuk mendapat guide yang bagus dari saya InsyaAllah.



NOR AMANINA
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID : 1085193



Have a nice day ahead dearies.
Assalamualaikum





!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

No comments: