Wednesday 12 February 2014

Shaklee Independent Distributor

Views


Assalamualaikum w.b.t


Saja kat sini nak announce kepada pembaca-pembaca semua. So mulai hari ni, korang dah boleh start order or tanya saya apa-apa berkenaan produk Shaklee. Macam mana nak hubungi saya ? Semuanya saya dah story kt bawah ni yaa. Apa- apa tanya je. InsyaAllah kita respon as soon as possible. 



Btw, yang tak tahu apa produk Shaklee yang ada dan fungsinya nanti kita update lagi. 
Nak lagi cepat dapat information berkenaan produk korang boleh search melalui Facebook atau Instagram saya sebab saya always online kat sana. Ok ?


@

@

017-9453757 (sms sahaja)



p/s : Sekiranya anda tidak mahu pos/kurier anda boleh beli direct hq/branch shaklee yang sah menggunakan ID saya : 1085193 untuk dapatkan harga ahli. Then after beli, attachkan resit pembayaran kepada saya dan seterusnya anda layak mendapat guide yang bagus dari saya insyaAllah.....


Till have a nice day ahead darlingss.
See you soon :)

Babai !









!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

No comments: