Saturday 9 May 2015

Nikmat Hidup

Views


Assalamualaikum w.b.t


Alhamdulillah.


Allah tu baik sangat. Bagi pinjam kita macam-macam. Udara yang kau sedut hari-hari, tempat tinggal, kawan, makan dan minum, orang sekeliling yang baik dan macam-macam lagi.
 Kalau nak list memang tak habis. Tapi tu lah orang katakan nikmat hidup. Tapi bergantung jugak, tak semua orang ada nasib yang sama dengan kau so jangan banding-bandingkan dengan kau. Allah dah tetapkan rezeki, jodoh, ajal dan maut masing-masing. Yang penting cuba-cubala bersyukur sebab Dia tahu apa yang terbaik untuk kita.


Tapi untuk aku, selagi mana aku bernyawa atas muka bumi ni selagi tu lah aku akan nikmati sisa-sia hidup di dunia yang fana ni. Cehhh! Alhamdulillah. Allah baik sangat, dia ambik seorang abah yang kami sayang, tapi dia ganti balik dengan ramai insan-insan yang penyayang dan tersayang.




Gambar curi kat fesbuk.


Alhamdulillah. 
Semakin membesar dan bertambah-tambah ahli keluarga kami dan hujung tahun ni bakal bertambah lagi. Nak dapat anak buah baru lagi. InsyaAllah. Yeayyy!! Ok, aku sedar gambar ni nampak agak blurr and tak berseri-seri sebab aku takde dalam gambar ni. So nah aku bagi setepek gambar aku dengan adik tersayang. Mohon jangan jeles sebab gambar kami lebih terserlah nurnya. 
hihihih *monyetsenyum*




hok alohhh. Nak selfie berdua je senarnya tapi ada yang sebokkk interpremm diri.
 Takpelaa. Sabo je lah.



To be continued...


Assalamualaikum










!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

No comments: